Sunday, August 4, 2013

AP1-TB-06 . A1T2 . KMS

Hehoo guys and ladies :) Apa khabar semua ? *terpekik* Sihat ? *terlolong*  Kalau semua sihat, baguslah yee :)

Apa perkembangan terbaru Yana ? Okay . Now Yana dah sambung study . Dekat mana ? Ala dekat je . Dekat sangat . Dekat situ tu . Dekat je . Dekat mana woiiii ? Dekat Kolej Matrikulasi Selangor , Banting . KMS nama singkatannya . Dekat Banting je punn . Even dekat Banting je punn , tapi perjalanannya mengambil masa hampir 2 jam dari Kajang ni haa Jemah , Tipah , Senah oii . Sakit habis pinggang kak Jahh duduk dalam kereta . Haha . 

Alhamdulillah Yana dapat sambung study dekat situ. Tapi biasalahh . Belajar kena rush . Hmm . Cuti raya ni pun dapat cuti seminggu je . Lepas cuti raya, terus UPS . Hmm . I'm not readyyyyyyyyyyyy :( 








Ni tempat Yana belajar :)

Sejak masuk matriks ni , mcm2 jenis org juga Yana jumpa . Yang baik , yang sombong , yang kawan makan kawan , yang pentingkan diri sendiri . Ramai lagi lahh . Jangan pelik bila ada yang macam tu .

Sepanjang 2 bulan Yana belajar dekat matriks ni , alhamdulillah Yana dapat berkawan baik dengan kebanyakan pelajar KMS . I'm so happy when I've been there . KMS is my second home . Hahahahaha . Roommates Yana pun okay . Semua jenis yang masuk air . Nadia , Pae and Shi Ying . Bila Yana memekak , Shi Ying lahh yang paling stress . Hahahaha . Kesian dia dapat roommate macam aku . Dia siap nak tukar bilik lagi. Hahahaha . Sabar okay , Shiying ;) 

Yana belajar dalam kelas A1T2 . It means Account 1 Tutoran 2 . Pelajarnya ada seramai 20 orang :) Semuanya masuk air and happy go lucky . I'm happy to have them as my friends :D Yeayyyyy . And I have  my bestie too . Her name was Nur Hafizah Mohamad and Farah Ain Shaheirah Arifin :) Just love them so much :) Hehehehe . Hopefully we will be friends forever :) 
MY CLASSMATES , A1T2 .THE CRAZIEST US :)

ME W FARAH AIN SHAHEIRAH 

ME W MY OTHER HALF , NUR HAFIZAH MOHAMAD

THE CRAZIEST ROOMMATES I'VE EVER HAD :D

1 comment:

  1. fantastics, bombastics, meletopssss <3

    ReplyDelete